دانلود تراریا
تاریخ : دو شنبه 20 آذر 1396
نویسنده : amirhosin167

                                                                                    بازی محبوب تراریا

                                              Related image

Terraria یک بازی اکشن، ماجراجویی و RPG برای PC منتشر شده توسط Re-Logic در سال 2011 است. یک زمین پررونق را وارد کنید و این دنیای بزرگ را کشف کنید.

Terraria PC Game 2011 مرورگر:

شما در صلح زندگی می کردید اما پس از حملات هیولا تاریکی، همه چیز تغییر کرده است. حالا شما باید آنها را شکست دهید و صلح را به این سرزمین برسانید.
بازیکنان می توانند زمین را نیز حفاری کنند. گنجینه ارزشمند زیر زمین وجود خواهد داشت. اما شما باید مراقب باشید زیرا برخی از موجودات خطرناک روی زمین پنهان شده اند. خلاقیت می تواند سلاح شما باشد. شما به سلاح هایی مثل اسلحه دسترسی نخواهید داشت. بنابراین شما می توانید از اقلام ساده برای خسارت در دشمنان استفاده کنید. دنیای Terraria به صورت تصادفی تولید می شود. این بدان معنی است که شما محیط بیشتر از زمان را نمی بینید!

بنابراین بازیکنان هرگز از محیط های خسته کننده نخواهند بود. آیتم های جدید را ترسیم کنید. جمع آوری گنجینه های پنهان همچنین شما می توانید سکه ها را برای خرید اقلام خاص در فروشگاه دریافت کنید. تمام شخصیت های این بازی دشمنان شما نیستند. بعضی از آنها به بازیکنان کمک می کنند. همچنین آنها ممکن است برای شما در این دنیای بزرگ زنده بمانند. شما مدافع این دنیا هستید هیچ کس به اندازه کافی شجاع برای مبارزه با دشمن نیست. بنابراین تمام آنها را شکست دهید و تنها قهرمان این سرزمین باشید.

ظاهر شخصیت شما قابل تغییر است. خرید لباس های جدید برای او. همچنین توانایی های او می تواند بهبود یابد. اما شما نیاز به کسب نمرات به اندازه کافی برای ایجاد مهارت های خود را بسیار بهتر است. Terraria یکی از بزرگترین بازی های Steam است. امتیاز آن در این شبکه 10/10 است. بازیکنان زیادی وجود دارد که این بازی بیش از 200 ساعت بازی کرده است!



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: دیگر بازیها , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


آخرین مطالب

/
سایت تخصصی gta به عنوان که تا کنون توانسته به بهترين نحو آموزش ها ، اخبار ، مود ها و ... مربوط به سري بازيgta را براي فارسي زبانان به خصوص طرفداران اين سري بازي ها فراهم نمايد.